12 Şubat 2016 Cuma

Yazar OOR Turkey | Kategori : , , ,
Yassine Mighri‎

Tayland’a gelme fikri size ne düşündürdü?

Taka: Bu bizim ikinci gelişimiz ve duyduk ki önceki gelişimize nazaran bu sefer daha fazla kişi bizim performansımızı izlemeye gelecekmiş. Çok heyecanlıyız ve harika bir vakit geçirmek istiyoruz.

Bir öncekine göre bu seferki konseriniz nasıl olacak?

Taka: O zaman geldiğimizde, büyük ihitmalle bizi YouTube aracılığıyla tanıyorlardı ve onların istediği şekilde sahne aldık. Fakat bu sefer burada albümlerimiz yayımlandı, dolayısıyla atmosfer bu sefer daha farklı olacak ve bu yüzden sahne almayı dört gözle bekliyoruz.


Şarkılarınız İngilizce ve Japonca sözlerden oluşuyor. Başka bir dilde şarkı söylemek ister misin peki?

Taka: Aslında, İngilizce şarkıları daha iyi seslendirmek için sıkı çalışıyorum ama başka bir dile ilgi duydum diyelim, o zaman sanırım onu da öğrenmek isterim ve hatta o dilde şarkılar bile yazmak isterim… belki Tayca? Bir de az önce çok zor bir dil olduğunu söyledim. Elimden geleni yapacağım!

Bu aralar herhangi bir yeni şarkı veya albüm planınız var mı?

Taka: Ne zaman olacağı kararlaştırılmadı ama gün be gün yeni şarkılar üretiyoruz ve çalışmalara bu Asya turundan sonra odaklanacağız.

Kırmızı kablolu mikrofonu seviyorsun, peki anlamı nedir?

Taka: Maalesef, bu sefer yanımızda o yok, kablosuz olan var. Fakat ilk başta kırmızı kablolu mikrofonu prova stüdyomuzda kullanıyorduk ve onu benim 'ışın kılıcım' olarak görüyorum, sanki onunla daha dayanıklı oluyorum. Bu yüzden konserlerde de kırmızı olanı kullanmaya başladım.

Hayranlarınıza ne söylemek istersiniz?


Taka: Bu bizim Tayland’da ikinci kez sahne alışımız ve şu anda çok heyecanlıyız. Müziğimizin burada size bir şekilde ulaşmasından memnuniyet duyuyoruz ve fazlasıyla mutluyuz. Buralara daha sık gelmeyi umuyoruz. Sağlam bir albüm yapıp tekrar buraya geleceğiz! Bizi desteklemenizden çok memnuniyet duyuyoruz!!


Bu sitedeki tüm yazı ve çeviriler facebook.com/OneOkRockTurkey sayfasına aittir.


İngilizce Çeviri: oneokrockworld

Türkçe Çeviri: Han @ONEOKROCK_TR

0 yorum:

Yorum Gönder