12 Kasım 2015 Perşembe


Taka: Yavaş konuşabilir misiniz?

Ryota: İngilizcem çok kötü, çook kötü.

-Sorun değil. Hazır mısınız, lütfen kendinizi tanıtın.

Taka: Ben OOR’tan Taka, vokalim.

Ryota: Ben Ryota, bas gitardayım.

-Müzik türünüz?

Taka: Çok heavy tarzda (*kastettiği metal gibi) şarkıları sevmiyorum, daha çok country müzik. Ve sevdiğimiz şarkı thousand miles

Ryota: Evet.

-Kimlerden etkilendiniz?

Taka: Good Charlotte, Linkin Park, emo tarzı şeyler.

-Amerika ve Japonya arasındaki fark, neler farklı?

Taka: Tamamen farklılar. Amerika’da seyirciler her zaman bağırarak şarkıyı söylüyor, çığlık atıyor. Japonya’daysa bazen çok sessizler. Çok sakinler.

-Gruptaki her bir üyeyi bir kelimeyle anlatırsanız?

Taka: Ryota inanılmaz mutlu, Toru sakin, sessiz, bateristimiz Tomoya’ysa çocuk, ahmak. Peki ya ben?

Ryota: Çok çok çok nazik. Bazen çok ürkütücü.

-Hayranlarınızın yaptığı dikkatinizi çeken en çılgınca şey neydi?

Taka: Yanağımdan öpmeleri.

-Bize kendinizi anlatın.

Taka: Grup gibi mi?

-Hobileriniz gibi

Ryota: Ah! Benim..hobim…alışveriş yapmak, kıyafet almak,…

-Gelecekten beklentiniz?

Taka: Japonya’ya döneceğiz, 2 konserimiz var. Arkasından Avrupa, Rusya ve Asya var.

-Turla ilgili komik bir hikayeniz var mı? (*Taka soruyu anlar anlamaz Ryota’ya bakmaya başlıyor)

Ryota: Her gün sarhoş oldum, her gün akşamdan kalmayım.

-Neler içmekten hoşlanıyorsun?

Ryota: Kırmızı şarap. Kırmızı şaraba BAYILIYORUM.

-Turda olmakla ilgili en iyi ve en kötü şeyler neler?

Taka: Kötü şeyler?

-Evet. Ya da iyi şeyler

Taka: Turda büyük tuvalet yapamamak biz Japonlar için en kötüsü (*tur otobüsünde yaşamaktan bahsediyor)

……

Taka: Ve iyi şeyse, müziğimizi Amerikalı seyircilere ulaştırabilmek çok güzel .

-Neden Amerika’ya gelmek istediniz?

Taka: Bu benim hayalimdi. Hep Amerikalı grupları dinliyoruz.

-Hayranlarınıza ne söylemek istersiniz?

Taka: Amerika’da turdayız, bize her zaman desteğinizi gösterdiğiniz için teşekkürler, çok minnettarız. Yakında döneceğiz, yakında görüşmek üzere.

Fotoğraf: mb143_1991 @ ig
Çeviri: Cage @ONEOKROCK_TR 

0 yorum:

Yorum Gönder